Friday, January 8, 2010

heartless?



i love his arts! hurm~ :(

what can i say about him? his nice. kind. very artistic n creative, out going n busy all the time! :( and i felt guilty towards him~ coz i ignored him the moment he have feelings towards me~ :( i wish i could explain him why i did that so... but he seems to not understand my situation. sadly, it's hard for me to let him know that, i do have feelings towards him too~ but it's too late.. everything has changed.. can't turn back already.. just have to go with the flow i guess? but sad,sad,sad!! no more chance given! damn! you are so nice! i regret it all what i had done... i mean IGNORED you~ hey! it's true the time that you have feelings towards me, i have a boyfriend. but then, i wanted to end my relationship with my useless bf and accept you.. but you? that easily left what u felt of me in Brunei~ i know it hurts you when knowing that i have a bf.. but u never know the fact n d truth right? so please..... open up your eyes! i feel much hurt than how hurt u felt towards me... u don't even know that right? coz u never care to! i tried so hard to cool the situation down, but i guess i failed~ coz u did d same thing like what i did to u~ cool! but hey! nvm... i can accept it.. coz that is how it goes to u right? i tried to make u happy, but i guess i can't? coz ur reaction is so negative! which can hurt someone's
feelings... u r d type give up easily! the probs is, am not like u... i never give up in anything.. itz just that sometimes i feel weak, then made me feel give up.. but not all the time i will give up! things happened for a reason.. after what had happened, i will not still keep giving up! strong n keep trying is what i always do! but in u? i never see that..! i was planning to do a surprise b'day for u~ but then, still... ur reaction towards me, made me feel disappointed~ sad! but atleast, i never give up! just want u to know that now i care n like u or myB love u too~ if this isn't clear enough to explain to u, let me know! missing the moments we active texting each other before~ till den. bye~
Love,
Chacha



Wednesday, January 6, 2010

hello 2010~ ^_^

so here comes the year of 2010.
good bye 2009 and hello 2010~ ^_^
whoah! last year was really an horrible year for me.. too much bad things which had happened to me... omg!
am so glad that the year of 2009 is passed~
so in the year of 2010, what i wish for the best in my life is to be HAPPY, at least give me some space to be free i mean, FREEDOM, and so whatever on as long as it makes me happy. :)
that's all for now peeps~
busy,busy,busy!
hehe..
sorry!
Love,
Chacha

Thursday, December 24, 2009

YOU MORON!

Syukur Alhamdulillah am okay now with Ameng. Back together, happy together and so on~OMG! i was so shocked when ameng told me everything bout what were they saying bout me behind my back. I was so blind and so stupid until i didn't realize or notice that how bad they are! stupid him saying to me not to act good! OMG! you stupid! you didn't even know me you dumbass! YOU GUYS ARE REALLY GOOD IN ACTING MAN! I RESPECT U GUYS MAN! LOL! :D WHOAH! how stupid i was all this while being together with you and others~ i should be choosing Ameng and not to say bad things bout him. atleast now we are okay and he i admit to him that i ever talk bad things bout him to them~ Ameng understands me and he said, he already expected that it will happen. so nothing to be shock about he said~ OMG! i don't know what to say now. am so speechless when knowing the truth. whoah! damn,damn,damn! i wish i could kill them! sigh~ just have to be patient... lucky i can cope with it already.... omg,omg! i still can't believe! they were so good when facing, but behind me? MY FOOT! confused. i don't really understand what kind of relatives are they? talking bad things about their own siblings, cousins and so on~ STUPID huh??! but yet still can say me to not act good to people! LIKE, WTF?!! EXCUSE ME! who is who acting good here???! HELL O! could u mirror yourself too before telling someone to mirror theirself first?! didn't you noticed that you are worst enough?! don't u think that u are so damn good! the fact is u r so damn stupid! BIG TALK! (vomit) :D omg! pitty u~ trying to find publisity by saying bad things bad people behind their back. just to create a scene huh?! lol! what do u get by doing all that stuff??? it will turn upside down neway... people will se how bad your attitude are when saying bad things bout people which is not true! from there, people will mark u! so, watch ur mouth first before saying bout people's mouth! stupid!

Tuesday, December 22, 2009

how to describe my feelings right now? SAD or HAPPY?




So, here it goes again~ back to single~ :) hey! i supposed to be sad... idk why am i so happy right now? so many emotions i feel when the time set to be apart~ sad, anger & so on... but than, after that, just a few hours later, i feel relief~ my brother, Nazirul really helped me in a lot of things~ He makes me realize and calm everytime when i have problem... NOBODY is PERFECT in this world you all.. but you guys have to remember this. only this! DO NOT EVER REMEMBER THE PERSON JUST BECAUSE OF HIS BAD ATTITUDE OR ANYTHING THAT HE/SHE HAD DONE WRONG.. BUT REMEMBER PEOPLE FOR WHAT HE/SHE HAS HELPED U IN~ BE THANKFUL! LOVE is a part of our LIFE to LIVE. YES! it is TRUE! but hey! now i learned that we have to use it WISELY.... LOVE for the right person... don't ever feel love or beloved by the person whom u just love at that moment but not till the end of your life~ to the person i ever loved nor whoever ever loved me, thanks a lot.... i appreciate it.. really.. i mean it... thanks ya. you guys really opened-up my eyes widely~ hope u guys success in life n get a better life than before.. i wish the same thing in my life too~ bad things won't happen if itz not u the one who start it first~ this is how life & love is... just have to deal with it~ go with the flow~ there's no need to be regret of what we had done... take it as a lesson.. this break-up thingy actually does hurt me like hell! am sure hell is worst than how hurt i feel right now.. to Joe... thanks for everything... things and situations made it hard for you~ its okay.. i can accept the fact.. but to tell u the truth, i was thankful to god for giving me chance to be with u eventhough in a while~ :) i don't even know how to tell u how i feel.... yeah.. maybe itz my fault... am sorry to what i've done.. i respect ur decision...
i won't turn back nemore... so as u. sigh~ no wonder u act so weird lately~ damn u kill me in a silent way! it really hurts u noe~ hurm... neways... send my regards to your mom. and i'll be missing ur lil' sis for sure~ and hey! send my regards to ur new gf~ :) hope u'll be happy eyh? thanks a lot though.... well i think that's it for now.. i can't think too much right now... am weak... really weak... till then~ bye.

video
Love,
Chacha

Wednesday, December 9, 2009

STUPIDAS MUCHO!

STAY AWAY FROM MY LIFE YOU MORRON! HIPOCRIT! DUMBASS!

Thursday, December 3, 2009

YEEPEEE~!! ^_^

Hey2!! i finally got a new cellphone! eventhough itz not an iPhone 3Gs that i wanted so much, but this cellphone that i got is my 2nd choice! :) and i love, love, lovveeee itt!! :) hee~ :p
LG KS360 is the one~ :)

heee~ and yerp2! mine is BLUE color~ i wanted the red one, but well~ none of it left... :( but hey! am quite happy though~ LOL! :p thankie for the person who bought 4 me~ :)

Saturday, November 28, 2009

i GOTTA HAVE THIS!!!!!!! huwaaaaaaaa!!!!!


iPhone 3Gs
i want this iPhone!!! huwaaa!! :(( i gotta have this!!! there's a nice features inside it~ do you think that i could have it??? OMG!!! who will gonna buy it for me??? my ibu won't buy that for me~ :( sigh~ i'll just keep on dreaming that i could have that iPhone ONE DAY! please!! pray for me... i need it DESPERATELY!! hahahahaha! LOL! well,well,well~ i guess that's enough for me to scream my heart out through my blog~ LOL! 'till then.. bye peeps~ .XoXo.

Love,
Chacha